Powered By Blogger

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Η καταγωγή του Βαγγέλη….


Δεν ξέρουμε αν το μάθατε ακόμη τι έγινε με τον Βαγγέλη.
Παρά το σάλτο μορτάλε που έκανε και άρχισε να εξυμνεί την υποψηφιότητα του νέου και άφθαρτου, και παρά την εντύπωση που είχε πως τέλειωσαν τα βάσανά του, ήρθε ο Μεσσίας Αντώνης (αυτός που ευλογεί τα ευρώ και αυξάνονται και έτσι δεν χρειάζεται το μνημόνιο), και του έδωσε την δεύτερη από τις Δέκα Εντολές.
-Θα πας στην Λεβεντογέννα Κρήτη και θα κάνεις προεκλογικό αγώνα υπέρ του τέως υφυπουργού σου, γιατί κινδυνεύουμε να βγούμε τέταρτοι.

Άρχισε λοιπόν ο Βαγγέλης να ετοιμάζει τις βαλίτσες του και σπάει το μυαλό του να βρει τι θα τους πει.

Τον Οκτώβριο του 2009 έλεγα «Με τις μέχρι τώρα υποψηφιότητες, εγώ διατηρώ την αυτονομία μου. Ο Σαμαράς μού έκλεισε την πόρτα. Ο Αβραμόπουλος είναι φίλος μου. Αλλά εγώ πάνω απ΄ όλα είμαι Κρητικός».

-Αυτό είναι…  Το βρήκα.

-Σύντεκνοι, μπορεί να σας είπα πως πάνω από όλα είμαι Κρητικός, άλλα ξέχασα να σας αναφέρω πως έχω και μια μακρινή ρίζα από την Καλαμάτα.
-Οπότε και όπως καταλαβαίνετε……