Powered By Blogger

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Αποχώρηση Αιμιλίας Κασιμάτη Πολιτευτού Έβρου


Κύριε Πρόεδρε της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Έβρου της Νέας Δημοκρατίας, επί είκοσι έξι χρόνια αγωνίστηκα για τις ιδέες και τις αρχές που η μεγάλη μας παράταξη πρέσβευε.
Σε αυτή την κρίσιμη για την Πατρίδα μας στιγμή η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας δείχνει να τρέμει το πολιτικό κόστος με στάση που δεν αρμόζει στα ιδεώδη της φιλελεύθερης παράταξης που υπηρέτησα και πίστεψα.
Οι μικροπολιτικές σκοπιμότητες και ο λαϊκισμός δεν είναι αυτά για τα οποία αγωνίστηκα.
Η Νέα Δημοκρατία με τίμησε και την τίμησα πάντοτε από θέσεις εκλεγμένες και άμισθες.
Ο σεβασμός μου στους ψηφοφόρους και τους ανιδιοτελείς αγωνιστές της είναι και θα είναι απεριόριστος αλλά η συνείδηση είναι αυτή που πάντοτε καθόριζε τις πράξεις μου.
Η πολιτική σιωπή πρέπει να σπάσει αν θέλουμε να κοιτάμε στα μάτια αύριο τα παιδιά μας και να τους πούμε πως δεν λιποψυχήσαμε την ώρα της μάχης της Πατρίδας για να αποκομίσουμε κομματικά οφέλη.
Δεν εγκαταλείπω τις ιδεολογικές αρχές και τα πιστεύω μου, δεν αισθάνομαι ότι εγκαταλείπω τη Νέα Δημοκρατία γιατί απλά δεν είναι πια αυτή για την οποία πάλεψα κάθε ημέρα της ζωής μου.
Είμαι και θα παραμείνω ενεργός πολίτης, με ελεύθερη σκέψη αλλά η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να συμβάλω στη νόθευση των ιδεολογικών αρχών του κόμματος μας.
Παρακαλώ να με διαγράψετε από τα μητρώα μελών του κόμματος.

Αιμιλία Κασιμάτη


Κοινοποίηση: Γραμματεία Οργανωτικού
Γραμματεία Πολιτευτών